lunes, 17 de octubre de 2011

SÁBADO 12/11/11 Taller "CONSTELACIONES FAMILIARES + CENA TRANQUILA"





En este encuentro trataremos de pasar una bonita velada en la que cada uno traerá algo de comida para compartir (a ser posible algo suave...ensaladas, fruta fresca, frutos secos, algún dulce casero...) y haremos dos constelaciones familiares, una antes de la cena y otra después.
Noche para compartir...trabajo y bienestar!!!
Empezaremos sobre las 21:00h. y acabaremos.....cuando amanezca.
Información y reservas:
Marina 678 82 06 83 // essencia8@hotmail.com

1 comentario:

  1. Aquest taller va estar força interessant.

    És increible com poden arribar a sentir tant els participants i com surten coses del passat i del futur que no pensem que sortirien.

    El sopar va estar també genial i la gent molt agradable.

    Ja tinc ganes de repetir i d'observar els canvis a la meva família.

    Gràcies a tots per estar a la meva constel·lació i compartir històries de la meva vida. També us dono les gràcies per deixar-me fer de participant, em va agradar molt.

    ResponderEliminar